close
標題:

點解雅虎管理員只打擊膠問題,又唔去刪D冇用既回答呢?

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我唔係亂噏,我見過D膠問好快就快人刪,廣告/翻譯器等回答就過左好耐都冇人刪囉。管理員係唔係想暗示膠問仲衰過賣廣告啊?定係雅虎知識其實係被人呃分/賣廣告既地方啊? 更新: 咁點解任何膠問檢舉佢都受,廣告檢舉N次都冇人理?

最佳解答:

因為雅虎管理員管要管理既地方太大!多數都係要舉報佢先知!

其他解答:

香薰油科學之愛好者,我也認同你的意見. 從另一個角度看,部分廣告商好像間接地吃了一餐「霸王餐」了 他們免費地賣廣告,對付了錢的廣告商很不公平 而且自問自答的還令我們降低採用率呢 再者,這些廣告幫助不到發問者 該間公司不但得不到知識網友的喜愛 甚至可能出現反效果呢|||||其實yahoo知識是自問自答自選最佳解答賣廣告的樂園, 尤其是在 教學 區, 超多補習中介公司大賣廣告, 做一些剝削大學生們的業務. 同一題自問自答自選最佳解答的廣告, 我試過檢舉多次, yahoo知識的管理員都不刪除, 一點都不理會. 結果由一間公司開始, 兩間, 三間, 四間, 五間, 吸引不少公司來post廣告. 我檢舉過多次, 但發現是白費心機的, yahoo知識的管理者只不過想多些廣告客戶吧! 你可數數一月的問答, 廣告問題和回答的數目, 遠超學生發問和回答的數目! 2009-01-22 15:18:06 補充: 未與台灣合併時還好, 至少只有向了yahoo付了廣告款的商業機構, 才有特權自問自答自選最佳解答, 偽造商譽人氣口碑作宣傳; 合併了, 不但付了廣告錢的可以自問自答兼自選最佳解答, 連其他商業機構也一同同享特權, 加入戰團. 但宣傳個人業務的, 或非商業機構的, 或非牟利機構的, 卻會被嚴捉, 廿四小時內就必被刪去. 我試過教人去港大求職中心, 登招聘直接請港大生, 卻被檢舉, 上訴不受理, 心都灰. 在 教學 區, 本來都有熱心的人, 指出某回答者是某機構的股東, 叫發問者不要採信廣告者所介紹的網址, 但我看yahoo知識的管理員根本不理會檢舉.|||||同意 001 的回答,如果你見到有不良回答,就要檢舉嘛。 每日咁多問答,管理員好難主動逐條 check,你的檢舉亦係一種幫忙。
arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()