close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

自製日本卡通的公仔放上網拍賣, 會不會被正版公司告???

發問:

例如我自製一些Hello Kitty毛公仔, 都做得似似地幾靚架, 咁放上雅虎拍賣(放係Hello Kitty)精品類別. 咁如有人投訴, 除左拍賣有機會被刪除外, 我會唔會犯法被檢控???? 例如有正版Sanrio公司見到, 向雅虎投訴, 另外我有無可能比Sanrio公司告, 要負上法律負任受判決等??? 因為做得幾靚, 有機會得到Hello kitty迷選購, 並唔係女人街的大陸走樣貨色.. 但係正常年青人一定知道正版唔會出這些款, 必須是人手做的. 咁會唔會好危險呢? 更新: 數量唔多, 每個月做幾個.

最佳解答:

Sanrio公司見到, 向雅虎投訴, 雅虎最多刪除你個拍賣, 如果 sanrio同海關投訴你就一定比人拉兼罸錢, 我覺得唔好因少失大, 其實你識做公仔, 可以自己設計d得意的產品!! 2009-09-18 15:44:19 補充: 我本身是做設計工作, 唔知有無機會睇到你的公仔作品呢? ^^

其他解答:

日常用品通常都存有版權。認識版權所涉及的要素並協助保護版權,實屬重要。 版權法既複雜又繁瑣。本文只能就若干重要問題作簡介,討論的內容並非巨細無遺,更不能視為法律意見。如須諮詢有關版權法的法律意見,應向律師請教。 http://www.ipd.gov.hk/chi/pub_press/publications/hk.htm
arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()