close
標題:

雅虎的分數,對ME不公平

發問:

事件:明明人家贈20分,但我只得到2分!! 真是的分數低死了~@_@ 要怎麼辦啊~

最佳解答:

佢俾20分,但俾左2分 係因為你ge答案唔係最佳回答 so仙2分

其他解答:

要等到佢成為知識先有分架|||||我都試過la!~ 我都覺得超不公平!~|||||您所講之分數是否拍賣場的分數?如果是就同一個人只可俾一分給您,無論佢同您有幾多次交易!|||||你越答得多, 分數越高。 好似我咁丫, 如果我淨係答上面呢行, 我就淨係幾分, 如果我答多幾行,就越多分。 唔明就再問我啦!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()