close
標題:

BB包片的問題

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

請問BB包片時,條片係咪唔好包住臍帶?而家有些BB係用夾黎夾住臍帶的,咁又點包呢?BB的衫會唔會hi親個臍帶?

最佳解答:

張條片片條邊反一反 唔好蓋住臍帶, 怕濕咗嘅片片會up住, 發炎 個夾應該出院時已經除咗架喇~ bb d 衫係乾淨架麻, 無問題架!

其他解答:

hi ~ 我係用條片片包埋個臍帶 , 但片片唔好"痴"得咁實 , 比d空位佢 , 健康院係唔見意咁做 , 但我怕整親佢 , 又怕件衫仔整到佢 , 我就覺得會幾痛下 , 所以包埋係片片裡面 , 我又怕佢會入風 , 但我個女好快就甩左 , 第3日就甩 , 但一般都要1星期左右 , 不過呢d都係人人唔同 希望幫到你 !!|||||其實就算包住夾都問題不大,你可以在前面放塊沙布,只要小心D,就無事, 好快就脫落,我個女一個星期到.穿衣或者包片都唔會有影響放心|||||去多的母嬰健康院洗,亞B条臍帶好快便會脫落,不太痛架。衫同片都不會影響。 用個夾咪重阻訂呢?
arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()