close
標題:

倉鼠BB如何照顧?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我隻老鼠岩岩生左BB呀,,今次第3次生喇.. 上2次D BB都死曬.. 第1之我5識分公同婆,,分錯左D BB同公住,, 第2次,,我俾媽同D BB住啦,,又死左,, 今次我5分開,公同婆都同D BB一齊住,,但我驚會出事 我真係5知點算呀:'(,,,幫幫我呀!

最佳解答:

可能是你的倉鼠媽媽不懂照顧BB.. 最好分開倉鼠爸爸..因為不知道倉鼠爸爸會不會弄到BB 當BB還沒有介奶的時候..請不是碰牠們..糠..籠也不要換...... 會不會是倉鼠爸爸和媽媽在睡覺時睡在BB上面?? 因為我家的倉鼠試過..五隻倉鼠睡在上面.....BB都死掉了QAQ(可能是壓死/吸不到氧死...

其他解答:
arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()