close
標題:

yahoo拍賣刊登費問題急

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

救命.... 我貪得意..玩拍賣...... 我係唔知佢要收$... 佢要我俾2蚊..then 咁yahool點收費??? 咁如果唔俾錢會點+.會唔會犯法?_? 我係咪一定要俾錢>????唔俾得唔得=.=]]] 但係我冇俾信用卡...........同我俾個電話好似係假+..bo 咁佢點問我收費..e+???? 好驚............ thz,,,解答~_~''''我只係個學生 救命~_~''help

最佳解答:

一定要比錢架.你唔可以貪玩,相信雅虎一定收你2元架.1-100元貨品收1元,101-199收2元的.

其他解答:

你可試下 buystation, 除香港外, 重可以放在 buystation 的外國網 (如英, 美...等) 有地圖顯示功能, 能把買家直接找到你的店~! Buystation 香港拍賣網 http://www.buystation.com.hk 唯一有地圖顯示功能的免費拍賣網/ 免費網上商店/ 分類廣告/ BLOG / 以物易物 PS: 不用信用卡登記 / 可用 Paypal 收款|||||你唔需要擔心,你個$2是需要支付,不過唔係即時。 當你於Yahoo!拍賣刊登拍賣品,系統會根據你的拍賣品起標價計算刊登費。 系統會於你的戶口掛帳,直到當系統偵測到你未繳刊登費達$5或以上,系統會通知你繳費,當你未成功繳費前,你是不能用Yahoo!拍賣某些功能。 以上回答內容是本人經驗(Vinci Cheung),不可能於任何網頁或書本上找到!版權所有,未經許可,請勿複製作任何用途!!! 你可以用信用卡、繳費靈或網用錢繳交有關費用。 當你未繳刊登費不足$5,你是不用及不能繳費。 2009-04-05 23:17:17 補充: 簡單黎講,你依家唔需要比任何錢 2009-04-09 20:50:50 補充: 呢三題都無答都係最佳? 咁yahool點收費??? 咁如果唔俾錢會點+.會唔會犯法?_? 咁佢點問我收費..e+???? 咁樣以後好難會再有人詳細用心回答你的問題~
arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()