close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

女朋友在2月14日情人節陪朋友食飯

發問:

本人2月14日因要上班,2月13日提早興祝了! 但第二日,我正常上班,回到家後準備訓時打比她,她竟然正在和朋友食飯,她解釋是因為個朋友失戀無人陪,所以陪他.........我十萬個問號,您唔通.........係咪好平常的呢???她話無野的,叫我信她.............我應該點做??? 更新: 但我有點不高興的感覺.....你否正常? 更新 2: 收到哂~!!!!!多謝

最佳解答:

情人節其實同其他日子無分別 214只不過係世界訂落黎ge日子 1對相愛ge情侶 每天都係情人節 如果我係您.. 我會信佢 因為佢都有佢自己ge空間 您話您生日..0r佢生日唔陪您.. 0r唔比您陪就無得講拉` 如果係甘我就會覺得佢重朋友多過重情人 2009-02-15 14:42:10 補充: 同埋您返緊工 佢想陪都陪唔到拉-.-' 係我都搵fd拉 您都唔想佢悶親架ma-.- 搵fd陪開心 我覺得佢個伴侶都想情人咁

其他解答:

如果係我都會有些唔開心, 你都係正常, 不過希望你能夠平心靜氣告訴她你的感受, 你妒忌主要都是你愛她, 請她明白你並非小氣 這件事過去就讓他過去, 以後也不再提起, 不要放在心中, 也不要多猜疑, 以免日後影響感情 當然佢係你女友, 佢性格, 你自己最清楚, 如果佢一向都緊你, 萬事都以你為先, 咁你就唔好再多疑了|||||首先我要說,我很正常 -.- 明顯地,佢個朋友對佢有心..... 你最好抽多D時間陪你女朋友行下街,識多D佢D FD.... 等多D人知道佢同你拍拖 =3= 咁起碼可以減少D風險.... 你可以信佢,不過你俾佢要知道 佢口口聲聲話冇野的,但一個失戀既男人,癲起上黎呀媽都唔認得 如果對你女朋友有咩不利既話,你就喊都無謂 你要俾佢知道你好緊張佢-3- 你唔開心係正常的,你有"點"不高興的感覺已經係好好 如果換轉係我,我諗我會有分手既諗頭(本人是激進分子) =v=|||||只係一個朋友,你唔洗驚咁多,你要比多d信心比你女朋友。|||||你既然話 2 月 13 日夫早慶祝了 , 就算14 日約什麼人去街有什麼問題 , 跟本同普通時間約朋友無分別 , 只是你自己想多了 , 我覺得無需要太擔心 , 如果她要變你擔心也沒有用 , 愛她就要信|||||如果我係你 我會信佢 而家係你返工唔得閒 出去同朋友食飯又有咩問題 如果連小小野都唔可以信任 一齊又有咩意思?
arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()