close
標題:

各位,你地覺得MG既Gundam MK-II 型D,還是Zeta Gumdam型D?

發問:

Gundam MK-II =高達 MK-II Zeta Gundam=Z高達 本人想買佢地其中之一既MG模型 如果之前話我成日問呢問路既網民聽着啦: 本人依加正在進行生日禮物挑選,大部份都係種子選手黎架!

最佳解答:

Z高達係首選~ 第一,我覺得佢比任何一個高逹都要型~ 第二,ver.2.0我無記錯既話佢既變型設計真係太原美啦~ 第三,佢可玩性同可觀性都比其他既強~

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

Zrta Gundam好似型D喎,Zeta 可以變型,而且新version有個台送,所以我覺得Zeta型D|||||MK II 啦 , 記得買舊版有戰機個盒 , 可以變 super gundam 嫁 !! 2008-05-27 19:54:41 補充: 自己意見 **|||||我個人覺得Z高達型d
arrow
arrow
    全站熱搜

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()