close
標題:

我jj唔知點解成日噴d液體出黎 好驚呀

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

點解會咁嫁 有冇人可以話比我知 成日噴呢d野出黎 對身體有冇害嫁!? 我依加好驚嫁 我得13歲仔咋 我出街見到d姐姐 我自動又會扯起 咩原因!?

最佳解答:

我jj唔知點解成日噴d液體出黎 好驚呀 點解會咁嫁 有冇人可以話比我知 成日噴呢d野出黎 對身體有冇害嫁!? 我依加好驚嫁 我得13歲仔咋 我出街見到d姐姐 我自動又會扯起 咩原因!? 你個存精個到滿左姐 滿到漏出來 唔會對身體有咩大傷害 不過你要重意清潔= = 你出街見到d姐姐 你自動又會扯起 性幻想

其他解答:

噴呢d野出黎, 係正常嘅, 出街見到d姐姐自動又會扯起, 都係正常嘅....青春期呀麻 ! 但係點會成日噴呢? 係咪你成日靜雞雞偷偷地睇四仔呀, 唔好呀, 好傷身架 ! 控制住自己至得架 !|||||13 岁開始發育,對街上啲姐姐起了痰,自然有性興奋扯旗,有一點液体湧出。 但你講到 "成日噴嘢出嚟" 誇張咗喎,真係咁噴出嚟既話就真係好傷身架。|||||剛進入青春期,對身邊異性特別容易動情,引起大腦思緒及興奮.陰莖接收到大腦指示,排出陰液配合.年青人不要太多思考(對性期待,幻想),好傷身.扯起原因,因為你想入非非,對女性身體產生興趣!
arrow
arrow
    全站熱搜

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()