close
標題:

我想問下左左旋c可在那裡買呢

發問:

我想問左旋C(左維生命c)可在那裡買呢 好像是對護膚很有功效的...

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其實好多產品都說有含左c,,但一定要睇成分...含c多少%含量..有d含量只有零點幾...左c的作用..可改善暗沉 . 皺紋 . 鬆弛下垂 . 美白柔嫩肌膚 . 還原黑色素 . 抗自由基等等... 我依家都有用一隻醫學美容出ge左c精華液...美國的..安全又有效...含量20%高濃度...塗上臉後會有點熱熱的感覺...這是正常反應...用了一段時間後...皮膚睇起黎...有光澤..又白左....我自己覺得幾好用...差唔多用完了..要去再買...價錢唔係好貴...有成30ml每天用幾滴...才約二百元...比起市面上20%濃度的左c 便宜好多.... 如果你又想一齊買ge話..可聯絡我..msn : labuta610@yahoo.com

其他解答:

我有隻護膚品都係左旋c架(意大利造)價錢唔係太貴你係咪想試吓你可找我banana0701@hotmail.com
arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()