標題:

有人在雅虎賣假鞋、明明要converse結果來了一對Nike

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我向雅虎服務中心求助幫忙、幫唔到忙重叫我自己報警、雅虎跟本就助長壞人做壞事、離晒普!速遞送來時付物件費用、由於有包裝保護點之一開就是不能接受的祖國Nike!我再send email 和賣家商討換貨、她說一會兒答復我、到我第二天再去拍賣網問她怎樣換貨、結果原來她列我入黑名單冇得再和它談判、我便找雅虎求助、結果一樣叫你食自己、真係冇牙老虎助長不良商人。

最佳解答:

其實在yahoo拍賣的converse,9成9都係假架,大陸做的多,你就算收到的是converse不是nike,也不要希望買到真貨,首先個價錢邊會咁平呢,點會有咁多拿出來賣呢? 好多人都知的,但只要自己覺得價錢啱咪買囉,有時都几似既... 最重要呢,係以後在yahoo或其他拍賣網都好,不要先給錢後寄貨,要親自見面交收才付錢的那些商店,當場檢貨才比錢嘛,咁就安心安全了. 今次就當買個教訓吧...

其他解答:

報警同埋告佢,最好下次面交|||||情況有d似去商場幫襯左黑店,但就要求商場負責. 事實上,yahoo只是提供一個平台比買賣雙方,並無義務及權力去對事件作出判斷,除非是警方要求提供資料,所以要求受害者去報警係合理. 試想一下,有邊個受害者會認為對方係岩?又想一下,雙方既交易,yahoo又用咩準則去決定誰對誰錯?或涉及刑事,點解唔交由警方做,反而係私了?|||||其實一半唔關yahoo事!網上買野一定要小心!!!最近好多這些騙案!!!上次我都差不多中招,又係貨不對版T_T|||||報警&投訴yahoo 你提醒了我不要在yahoo買東西!|||||報警lo 你真係比人昆左
arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()