close
標題:

雅虎拍賣是否騙人的?

發問:

剛才在拍賣過程中,每當我每叫價一次,它便會自動出比我叫價多一元,我再出價一次,它跟著又出比我多一元,如是者直到時間到便結束拍賣了,跟著我又試其他的拍賣,結果也是一樣,它是否騙人的或是無心將貨品賣出呢!以下為該拍賣網址: http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b11210434

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

因為有人(即係而家個買家)落左自動叫價 佢係可以入一個數之後自動叫價 你亦可以咁嗌法 比如佢本來係1蚊先算 你諗住用唔多過50蚊要呢樣野 咁你就入50蚊自動叫價 佢最初既叫價都係一蚊 但係當有人同你爭 佢叫10蚊先算 咁你個自動叫價會幫你叫到11蚊 100蚊以內每口價1蚊咁加上去 如此類推 直到有叫到51蚊 已經過左你個自動叫價 咁就唔會再幫你加落去 除非的你自己親身再叫個更大既銀碼落去 自動叫價既好處係你唔駛一蚊一蚊咁入 好似你頭先咁係唔需要既 而你心中亦有個價貴過係會唔要算既 咁你一開始就嗌依個自動叫價 電腦就會幫你嗌到你個目標價為止 所以依個價你一開始就入自己比得起最高既都可以 亦可以估人地出幾多 你出多少少就算 費視人地一齊自動叫價抬起左件貨個價 大家一拍兩散

其他解答:
arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()