close
標題:

我想問呢...我平時係yahoo搜尋度打野

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想問呢...我平時係yahoo搜尋度打野...例如我打個我字...就會自動搜尋左好多我的乜乜乜咁既...但唔知點解今日開始冇左呢種功能...請問點樣先可以整返呀~?唔知有冇人明我講緊咩~?>.<"

最佳解答:

你如果在yahoo首頁,未打字前你先按放大鏡旁邊(網頁搜尋) 如果你巳在雅虎搜尋,要先按(網站)然後才打字,會有有類似網站彈出. 原因可能你下載左Google工具. 2008-03-12 17:17:40 補充: 雅虎首頁:放大鏡同網頁搜尋中間有個ˇ你左按去編輯佢.

其他解答:
arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()