標題:

[急]我想問Band 1踩界,甘揀邊間好...?

發問:

我葵青區既..又系1個女仔黎 老師就話我系Band 1既踩界.... 應該系Band 1尾 Or Band 2頭.. 甘我揀咩學校好牙?.... 揀吾揀英中好...{揀英中都系揀蕭明Or保祿} {我自行面試左蕭明.} 如果我報蕭明第1志願 , 我就會報吳祥川第2志願 會吾會好D呢{入吾到蕭明,都應該入到吳祥川.....} 定系我報陳兆民/伍若瑜第1志願 , 之後再報吳祥川第2志願.... 系米好D呢?......{但系我Band 1尾米哂左囉....} 吾該大家幫我決定~_~ Thz...... 更新: 我吾打算跨區... 只系揀番葵青區, Thzz.. 更新 2: 我吾知自己系Band 1尾..定系Band 2頭.. 因為連老師都吾知計邊到...{我踩界.. 老師就叫我揀Band 2既學校安全D 但系我牙媽叫我揀1間女校既英中.. {女校著數D 無男仔爭丫嘛.....} 我都吾知點好...麻煩大家幫我諗下 揀吾揀英中好? Thz...........

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

係葵青區 女仔的確係有著數過男仔 因為女仔可以揀六間英中 .. 男仔得四間 係你個 case 我會覺得頭兩個志願應該擺晒蕭明同保祿 只要仲係 band 1 果個 scale 入到既機會其實唔係太低 當然 .. 成績就同林護 / 安柱有 d 距離啦 之後既三四志願先填陳兆民 / 伍若瑜 / 吳祥川啦

其他解答:

我覺得你應該報蕭明第1志願 ,然後先報吳祥川.|||||文理、何蔭堂、孔仙洲都係校風優良的中中,適合Band 1尾 Band 2的人。 2009-04-30 21:58:36 補充: Sorry,係: 文理、何蔭堂、孔仙洲都係校風優良的中中,適合Band 1尾 Band 2頭的人。
arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()