close
標題:

WHY我個電腦讀取唔到眼仔隻cd

發問:

WHY我個電腦讀取唔到眼仔隻cd 細細隻個d 放左入電腦等左好來都冇反應 係我的電腦個到又入唔到 之前我第一次買電腦個時重得 之後洗左機就唔得了 隻cd橙色的 e+搞到裝唔番點算 更新: 隻眼仔係filand出的

最佳解答:

(1) WHY我個電腦讀取唔到眼仔隻cd 細細隻個d? 答:相信是因為隻CD已經不能用,你可以試在網上下載驅動程式。 (2) 放左入電腦等左好來都冇反應? 答:如果別的CD都有問題的話,就是CD ROM 的問題。 (3) 之前我第一次買電腦個時重得,之後洗左機就唔得了? 答:CD讀不到跟洗機是沒有關係的。 (4) 隻cd橙色的 e+搞到裝唔番點算? 答:隻cd橙色,相信是CDR,CDR是不太耐用。你可以試在網上下載驅動程式。

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

咁可唔可以比個下載網子我plz 最好中文thx
arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()