標題:

第二次衰DD 包野係好遠地下照到都屈係我

發問:

包野係好遠地下照到但我唔認係我仲串左d警察2句== 所以就屈左返去 返到去口供佢寫見到我扔走包野 但明明轉左彎先見到我 無可能會見到我任何動作 同埋佢份口供同事實不符 擺到明心心不憤我串佢2句明屈 我由頭到尾都唔認係我 但我2年前衰過DD 扲過戒毒所報告不過唔收 判感化 期間行為非常良好 係咪通常衰第2次個官都唔理你之前行為 只會理你有冇犯過事 同埋係咪信警察都唔信犯 呢d案件請律師會唔會好d? 我知重犯通常死9成 我想判到最輕認左佢會唔會好d?

最佳解答:

想知你現時年齡係幾多~因為咁都有d影響既~

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我認為你如果眞係冇做過就答個法官冇做過, 有做過就答有做過. 因為喺法官面前, 一定要坦白嘅. 經驗分享: 我以前成日偷人啤酒飲, 結果俾人捉返旺角警署瞓咗一晚, 第二日上法庭受審, 我認咗罪, 個法官就判我罰款留案底, 可以即刻離開.
arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()