標題:

尿道炎既問題???

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

基本上我都知咩野係尿道炎, 我之前同我男朋友發生性關係之後就有尿道炎, 咁我去睇E生,E生叫我驗尿 驗完之後份報告驗唔出我有d咩,, 但近排我地再次發生關係後, 我就覺得去廁所果陣好痛,即使唔去都有d唔舒服既feel!! 我想問同人發生性關係之後係咪特別容易有尿道炎?? 我食左佢開果d止痛藥就唔痛, 但一唔食又會痛返d,咁可以點呢?? 更新: 我試過呢個方法但一唔食藥就會赤赤痛!!幫我啦"有心人

最佳解答:

最好係性行為前清潔好身體!! 有時驗尿未必驗得到架!!! 你可以去睇醫生,,,去普通果DD私家醫生得架啦!!! 你同佢講哂你果DD病症,,,, 咁佢通常會睇返你既情況,,開返3-5日抗生素,, 另外重有一隻藥.,,,係你食左之後DD小便會變左深橙色!!! 咁樣係正常架,,,,,咁你之後就唔會痛架啦!!!!! 其實都唔使食咩止痛藥架,,,因為係治標唔治本架!!! 希望幫到你啦!!!

其他解答:

同人發生性關係之前, 你同男朋友都要清洁好下軆. 唔食止痛藥就痛,可以用 [ 滴露] 開水清洗下軆.好快就好返.
arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()