標題:

MM、B工FANS請入=]

發問:

我是她們的FANS之一... 我想買她們的公式照 聽其他人說在旺角信和有得買, 但我係網上見到人地話「信和賣個D唔係正版」 咁究竟係真定假? 我想要之前出左無幾耐早安SEXY 8 BEAT同B工櫻花滿開的相 之前係網站都見到但我遲左一步... 有冇人知道係咩網站可以訂個輯相同商品

最佳解答:

宜家信和賣既公式通常都係人地自己Print, 想真正搵正版都真係冇咩可能`` 不過如果你想搵公式照/其他收藏, 可以去信和之外, 仲可以去潮流特區地庫既'買物王', 果到有寫真集, 收藏咭...... hope幫到你~

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我可以幫你訂公式..mm同b工果兩set都得 可以電郵俾我
arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()