close
標題:

如何查閱雅虎知識中發信給某某既內容?

發問:

如何查閱雅虎知識中發信給某某既內容? 更新: Magnoli : 唔係呀。知識問題中,你個名下面有寫信給別人,我寫左信比人,人地回信比我,我係邊到睇到。我唔知係email睇番對方回信,定邊到呀。 更新 2: gary : thx , but havent got the msg . 更新 3: Magnoli : 原來sent左去我另一個email. thx

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你有發信人的密碼末可以囉. 你要做之前. 有否想過會犯法. 如果你要偷看的人知道被人偷看. 對方是可以告你的. 2013-03-11 13:51:35 補充: 明白。如果你寫信比阿A。名下面[寫信給他]按入。你打文字信會傳給對方的電郵地址內。只要收信人從他登記YAHOO 賬戶指定的電郵地址就可看到你的信。對方也可直接從佢個電郵再回信比你。你都一樣架咋。 如果阿A回信比你。封信在你登記YAHOO賬戶名的電郵地址內。就可看得到,在電郵來信裡面再回覆便可(當有人傳來信比你,YAHOO系統會發信到你MAIL通知你)

其他解答:

The answer is impossible. Yahoo does not seem to have any mechanism to even save what has been sent. 2013-03-10 18:39:32 補充: All private messages are sent via email. So the only way to read it is checking your email. 2013-03-11 03:22:58 補充: Then no - email is the only way to access the message.
arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()