close
標題:

我發o吾到英文既r音

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我發o吾到英文既r音阿 個單詞有r字母既 我都發o吾到正確既音.... 有d乜方法令我可以發呢個音阿?

最佳解答:

其實條利微微向上就得 唔洗太明顯 如果唔係會有反效果

其他解答:

me: 很容易, 很容易。你先學讀個 ray 字。讀之前上下唇不要相合,只微微張開, 舌尖在牙齒後只稍稍捲向上, 但不要接觸到上腭或牙齒, 放鬆自己不要緊張地慢慢讀出來。 讀完後你發覺上下唇還是微微分開, 舌頭在口腔內已不再捲上而放平了在牙齒後的上下唇中間, 你就做對了。如此練習, 每次讀出前口腔不要用力,放鬆自己, 慢慢地讀出來,十數次就一定懂得怎讀了。|||||你可以先卷舌,不要動,然後開始慢慢的打開口(保持卷舌),然後發u(烏)音,因為r音既開頭如果有少少u音既感覺會好d..(我自己一向習慣性讀開都係咁,老師冇話錯仲話我讀英文讀得唔錯..你試下睇下可唔可以幫到你)|||||你首先發A音之後慢慢將舌頭向上,就OK
arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()