標題:

尿頻,就會考…

發問:

我去過醫院照X光,醫生話我個腎好正常,又冇糖尿但係話我檢查果陣好緊張,轉介左我去睇外科但係我仲有幾日就會考佢驗小便都話正常,但話個量其實係好正常我的情況係:有時飲一杯水,可以忍到兩個鐘但有時又一個鐘去完,十幾分鐘又去最大獲係有時我飲完檸茶,一個鐘後去完,然後二十分鐘內去幾次但係幾次D尿都係透明(尿量幾次都幾多)我真係好擔心會考果陣要成日去有冇咩方法可以減少尿頻?大家又建唔建議我唔飲水?仲有,有冇方法可以減壓?我通常心跳得好快就會開始急...亦試過急到腳軟我試過行行下街買外賣突然好急好急,急到我以為會瀨,點知返都去都仲忍到...有時候... 顯示更多 我去過醫院照X光,醫生話我個腎好正常,又冇糖尿 但係話我檢查果陣好緊張,轉介左我去睇外科 但係我仲有幾日就會考 佢驗小便都話正常,但話個量其實係好正常 我的情況係:有時飲一杯水,可以忍到兩個鐘 但有時又一個鐘去完,十幾分鐘又去 最大獲係有時我飲完檸茶,一個鐘後去完,然後二十分鐘內去幾次 但係幾次D尿都係透明(尿量幾次都幾多) 我真係好擔心會考果陣要成日去 有冇咩方法可以減少尿頻?大家又建唔建議我唔飲水? 仲有,有冇方法可以減壓? 我通常心跳得好快就會開始急…亦試過急到腳軟 我試過行行下街買外賣突然好急好急,急到我以為會瀨,點知返都去都仲忍到… 有時候冇咩點飲水都會咁,但個量絕對唔係得幾滴(但醫生話個腎正常) 希望各位可以救救我呢個會考生

最佳解答:

你這個情況幾時出現? 如果只是臨近會考才發生,那較大機會是情緒因素所致.尤其當你特別緊張的時候,就會特別容易急. 其實你的情況可以稱為「考試綜合症」,有的人會表現為手震,肚瀉,或是像你一樣出現尿頻. 因中醫認為「喜傷心、怒傷肝、思傷脾、憂傷肺、恐傷腎」,如果你過份驚惶的話,會損害腎氣,影響膀胱的氣化失常,就會出現這個症狀,與飲水多少未必很有關.當然如果你飲水多,情況會嚴重些. 首先你不用擔心,因為這個是功能性的問題,西醫檢查是沒有什麼發現的.放鬆減壓的方法有很多,可以跑步,打波,聽音樂等都得,但最要緊是不要太為考試而緊張.如果真的靜不下來,可嘗試閉目深呼吸,或是做一點頭部的按摩,如揉按眼眶,太陽穴及印堂等部位,都有鬆弛神經的作用. 如果以上方法效用不大而你尿頻的情況很嚴重的話,也可考慮尋求中醫師的治理.

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

係唔係你太緊張炸? 放鬆D會好D嫁!
arrow
arrow

    iks84im62a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()